Bestaat deze plaats op aarde écht? Waar dan?

Via Twitter kreeg ik deze sattelietfoto waarop het lijkt of twee stukken land elkaar zoenen. Ik vraag me nu af of dit bestaat en waar het dan is.

Picture for question
9 jaar geleden
in: Vakantie
1K
Computoon
9 jaar geleden
gemaakt door een ,Photoshopper' met veel vrije tijd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zag afgelopen week ook diverse keren buienradar voorbij komen met wolken in de vorm van onze voetballeeuw...

Het beste antwoord

Volgens deze link

http://wafflesatnoon.com/kissing-islands/

is het nep.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de bevestiging.
Thecis
9 jaar geleden
Daar kwam ik inderdaad ook op uit

Andere antwoorden (1)

Nee dit is nep en gefotosoept. Nergens op aarde lijken deze twee landstukken.