Waar kan ik mijn gekochte spullen het best bewaren in Amsterdam ?

Ik ga de hele dag naar Amsterdam en ga hier ook spullen kopen. Ik wil hier echter niet de hele dag mee rondlopen wat is een goede plek om deze tijdelijk te stallen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K

Antwoorden (5)

misschien in een bagagekluis op amsterdam centraal
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt de spullen sowieso altijd opslaan in een bagageklus op Amsterdam Centraal-Station. Zie http://www.ns.nl/reizigers/reisinformatie/stationsvoorzieningen/stations/a/amsterdam-centraal/algemeen/bagagekluizen.html

Echter, sinds kort heb je in het Centrum van Amsterdam ook de zgn. Drop&Go: http://www.amsterdam.info/central-station/drop-and-go/ Deze ligt nog iets centraler in het centrum bij de (grote) winkels.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Drop & Go is in de Nieuwe Nieuwstraat. Was er ook niet zo'n bedrijf in de Kalverstraat? Of is dat dit?
Antoni
9 jaar geleden
Misschien ben ik overigens in de war met de toiletwinkel 2theloo, ook zo'n bijzonder concept voor een winkelbedrijf. Die "winkel" was wel in de Kalverstraat. Inmiddels is die vestiging gesloten, omdat er geen winst werd gemaakt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt. 2theloo in de Kalverstraat is weer verdwenen, dat was die toiletwinkel.
In de MediaMarkt zijn ook kluisjes. Die zijn eigenlijk bedoeld voor de klanten van de MediaMarkt, maar je kan ze natuurlijk ook gebruiken als je andere winkels bezoekt.

Houd dan wel rekening met de openingstijden van de MediaMarkt. Ga niet te laat terug om je spullen op te halen!
Antoni
9 jaar geleden
Een zeer simpele manier is om je tas met spullen achter te laten in de winkel waar je het laatste artikel hebt gekocht. Wel voor sluitingstijd terug zijn!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt ook grote bagagekluizen op het Damrak bij Lockerpoint. Midden in het centrum,, al 2 keer gebruikt en super easy! Zie https://www.lockerpoint.com