waar kan ik een ticket kopen om thailand uit te gaan?

ik vlieg zaterdag naar thailand, nou werd ik net gebeld dat je moet kunnen bewijzen dat je thailand uitgaat. aangezien ik geen terug ticket heb moet ik dit op een andere manier laten zien. Nou zat ik te denken aan bijvoorbeeld een trein of een bus ticket naar cambodja of maleisie maakt niet zo veel uit. Maar weet iemand hoe ik aan een of ander ticket online kan komen voor zaterdag?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
bamibal
9 jaar geleden
Waarom heb je geen terugticket dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Omdat ze waarschijnlijk rond gaat trekken, en dus nog niet weet van waar ze weer terug zal vliegen...
ronron1212
9 jaar geleden
Dat koop je toch een open ticket.
liveisgreat
9 jaar geleden
waarom moet je trouwens überhaupt bewijzen dat je het land terug uit gaat...? een toerist gaat toch altijd wel eens terug naar huis?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
misschien moet ze het bewijzen omdat ze kinderen meeneemt?!? weet het ook niet

Antwoorden (1)

Normaal wordt er niet naar gekeken of gevraagd. Ik ben vaak genoeg naar Thailand gereisd met een enkeltje en ik hoefde nooit aan te tonen hoe ik het land verliet.
Het kan zijn dat je gevraagd zal worden hoe je het land verlaat. Dan kun je altijd nog zeggen dat je met de trein, de bus, de auto, de fiets of motor gaat..
Maak je hierover geen zorgen.
Als je meer over Thailand wilt weten is hier een link naar een super goede website.