Wij gaan op vakantie in Orlando Florida Amerika waar moet ik aan denken voor deze reis. Wat mag ik niet vergeten en wat mag niet mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Nagenoeg alles is in de VS ook te koop en vaak nog goedkoper ook!.
Maar vergeet je (foto/video)camera, zonnebrand, credit cards (zonder CC kom je nergens!) en een goed humeur vooral niet.
Verder niet teveel meenemen (1 tas) zodat je naast de pretparken ook lekker kunt shoppen en met twee volle tassen p.p. terug kunt komen.
Utrecht
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kijk eens op deze site: http://meenemen.nl/
Daar kun je een checklist samenstellen voor iedere vakantie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag in ieder geval geen etenswaren meenemen naar Amerika. Verder is het hetzelfde als andere landen. Een lijstje maken met wat je zelf niet mag vergeten.

Oh ja, vergeet de paspoorten niet ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je portemonnee niet vergeten en wat er niet mee mag in het vliegtuig b.v. zijn vloeibare stoffen of scherpe voorwerpen in je handbagage. Ook verdovende middelen mogen niet mee en bij medicijn gebruik kun je bij de huisarts een medicijnen paspoort laten maken zodat je daar geen problemen mee krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een reisstekker, speciaal voor USA.