kan ik met mijn nederlandse (rabo) pas in londen ponden pinnen?

Ik ga misschien een weekje naar londen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
3.8K
Ritsuka
9 jaar geleden
Ik ben vorig jaar naar London geweest en kon overal pinnen.
Wel opletten, vaak rekenen ze transactiekosten, ik vond een pinautomaat die dit niet deed in de buurt van mijn hotel en pinde contant een dagbudget.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze rekenen transactiekosten per x dat je pint. Je kunt dus beter 1x wat meer pinnen en riskeren met veel geld over straat te lopen dan elke x maar 10pond te pinnen. De transactiekosten zijn volgens mij een euro maar dat weet ik niet meer zeker. Veel plezier in londen!

Antwoorden (2)

Als daar Maestro op staat dan kan je er in alle Europese landen geld mee pinnen.
Amadea
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Buiten Europa moet je het aanzitten, maar er binnen niet.
ja, je kunt met de Rabopas in het buitenland geld opnemen in buitenlandse valuta. De pas moet voor landen buiten Europa wel eerst geactiveerd worden, maar het Verenigd Koninkrijk behoort in dit opzicht tot Europa.