Ik wil een stedentrip naar London maken. Waar moet mijn hotel staan als ik van winkelen, restaurants en stappen houd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

dat maakt in london niet zoveel uit
omdat london een goede metro dienst heeft
en je kun makelijk van de ene kant van london naar de andere kant.
hou je van theater moet je in de buurt van west end gaan zitten.
wij zelf gaan altijd in de buurt van het Hyde Park zitten

Toegevoegd na 3 minuten:
je kunt bij de metro dag kaarten kopen waarmee je onbeperkt kunt reizen

Toegevoegd na 15 minuten:
let op wat voor soort ontbijt ze hebben
wij hebben 1 keer een hotel gehad waar we elke ochtend alleen toast en jam kregen en verders niks (Hotel Europe)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was ook mijn idee. Mooie stad trouwens. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga er ook vaak naar toe tegen woordig gaan we met de eurostar
Als je ook van musicals houdt is het West End een aanrader...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een tijdje geleden in onderstaand hotel gezeten. Helemaal top locatie! Bijna alles is op loopafstand, je zit midden in het centrum en het hotel staat midden op een plein wat helemaal gezellig is. Echt een aanrader!!

Radisson Edwardian Hampshire Hotel
31-36 LEICESTER SQUARE
LONDON, UNITED KINGDOM WC2H 7LH
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb al een paar keer in het Strand Palace Hotel verbleven. Ligt erg centraal op 200m van verschillende theaters en Covent Garden en is redelijk geprijsd (voor Londonse begrippen dan). Ook heb je 4 metrohaltes binnen 300m!
http://www.strandpalacehotel.co.uk/
Utrecht
14 jaar geleden
Hoe verder van het centrum hoe goedkoper. Met de underground ben je overal zo.