weet iemand een gezellig leuk en vooral goedkoop hotel in nederland?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (10)

Goedkoop overnachten kan je in jeugdherbergen.
Als je goedkoop op het eerste plan zet, moet je gewoon eens gaan googlelen.
Leuk en gezellig zijn veel geheimtip-hotelletjes, maar die zijn dan weer niet supergoedkoop...Dus houd ik mijn favoriete hotelletjes nog even geheim.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.inpakkenenwegwezen.nl/hotels/

Kijk hier eens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hotel holland in berg en terblyt zuid limburg! goedkoop hotel met leuke bar , goed ontbijt buffet! je zit dan vlakbij vlakenburg en maastricht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is ook een soort van veiling waar je kunt bieden op een hotelkamer.
Mijn broer heeft zo al heel veel goedkope overnachtingen gehad in heel Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prachtige hotels in Nederland en daarbuiten boekt u nu wel heel voordelig bij Weekend Company! Gegarandeerd genieten doet u hier zeker. 3 dagen, 2 personen incl. ontbijt en 1x diner p.p.p.n. vanaf
75 €

bron inpakken en wegwezen.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hotelkamerveiling.nl
dit zijn hotels die door veilingen hele leuke kamers aanbieden...ik heb eens een heel weekend doorgebracht in alkmaar voor 32,50 inclusief ontbijt ( 2 personen).
ook een nachtje in amsterdam geweest voor 25,- ( echt heel mooi hotel)
deze kamers zijn niet alleen in nederland maar ook in de eu...geen afdankertjes hoor maar soms superleuke aanbiedingen , het is alleen een kwestie van goed opletten dat je een maximum voor jezelf in gedachten houd en even erbij blijven zodat je nog kunt bieden op het juiste bedrag..echt een aanrader!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hieronder meer dan 2000 reviews van hotels in Nederland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wordt lid van Vrienden op de Fiets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je ku nt ook ee n jeugdherberg neme n
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op www. vakantieveilingen.nl ! Je kunt zelf bepalen tot hoever je gaat. We zijn zelf een lang weekend weggeweest met 6 personen voor 25 euro. uiteraard komt hier van alles bij maar alles bij elkaar was het eur 60,- is geen geld !. Gewoon proberen is nog leuk ook !