Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand een gezellig leuk en vooral goedkoop hotel in nederland?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Goedkoop overnachten kan je in jeugdherbergen.
Als je goedkoop op het eerste plan zet, moet je gewoon eens gaan googlelen.
Leuk en gezellig zijn veel geheimtip-hotelletjes, maar die zijn dan weer niet supergoedkoop...Dus houd ik mijn favoriete hotelletjes nog even geheim.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.inpakkenenwegwezen.nl/hotels/

Kijk hier eens!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hotel holland in berg en terblyt zuid limburg! goedkoop hotel met leuke bar , goed ontbijt buffet! je zit dan vlakbij vlakenburg en maastricht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is ook een soort van veiling waar je kunt bieden op een hotelkamer.
Mijn broer heeft zo al heel veel goedkope overnachtingen gehad in heel Nederland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prachtige hotels in Nederland en daarbuiten boekt u nu wel heel voordelig bij Weekend Company! Gegarandeerd genieten doet u hier zeker. 3 dagen, 2 personen incl. ontbijt en 1x diner p.p.p.n. vanaf
75 €


bron inpakken en wegwezen.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hotelkamerveiling.nl
dit zijn hotels die door veilingen hele leuke kamers aanbieden...ik heb eens een heel weekend doorgebracht in alkmaar voor 32,50 inclusief ontbijt ( 2 personen).
ook een nachtje in amsterdam geweest voor 25,- ( echt heel mooi hotel)
deze kamers zijn niet alleen in nederland maar ook in de eu...geen afdankertjes hoor maar soms superleuke aanbiedingen , het is alleen een kwestie van goed opletten dat je een maximum voor jezelf in gedachten houd en even erbij blijven zodat je nog kunt bieden op het juiste bedrag..echt een aanrader!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hieronder meer dan 2000 reviews van hotels in Nederland
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wordt lid van Vrienden op de Fiets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je ku nt ook ee n jeugdherberg neme n
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op www. vakantieveilingen.nl ! Je kunt zelf bepalen tot hoever je gaat. We zijn zelf een lang weekend weggeweest met 6 personen voor 25 euro. uiteraard komt hier van alles bij maar alles bij elkaar was het eur 60,- is geen geld !. Gewoon proberen is nog leuk ook !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding