hoeveel keer past de eiffeltoren in de montblanc?

Ik kom er maar niet uit en ik weet niet of ik de goede berekeningen heb
iemand?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vakantie
Erna55
8 jaar geleden
Maat van de mont Blanc opzoeken.
Maat van de Eiffeltoren opzoeken. En dan uitrekenen.
Erna55
8 jaar geleden
Welke berekening had je zelf al gedacht ?

Het beste antwoord

De montblanc is zo'n 4809 meter,de Eifeltoren(met zendmast zo'n314 meter) dus in de hoogte gaat de Eifeltoren een 15 maal in de Montblanc.
fremar
8 jaar geleden
kierkegaard47
8 jaar geleden
Gezien dat het hier om 3 dimensionale-figuren gaat, zou je misschien een heel ruwe eerste schatting kunnen maken dat de Eiffeltoren dus mogelijk ongeveer 15^3 =3.375 keer in de Mont Blanc past ...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
THANKS