Voor o0nze zomervakantie zijn we op zoek naar een relatief goedkope vlieg vakantiebestemming buiten de gewaande paden

( Budget ca 5000 euro 14 nachten alll in 5 pers) We zoeken naar een warme bestemming met een beetje redelijke verblijfsmogelijkheden en niet te ver vliegen ( Met buiten de gewaande bedoel ik alle landen rond de Middellandse Zee)

Iemand een sugestie? Zelf dacht ik aan de Seychellen ofzo?

Toegevoegd na 7 minuten:
Het reisbureau komt niet verder dan de landen rondom de middelllandse zee

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (8)

Heb je dit al is gevraagd bij een reis bureau?...
Ik doe dat meestal ook en ga dan kijken wat de winst is als ik het zelf allemaal los boek.
Maar voor 1000 euro ongeveer per persoon kan je denk ik zelfs voor minder in een redelijk Turks hotel gaan zitten ongeveer 4 sterren met een water park erbij :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm dan zal je misschien of je budget moeten verhogen of je eis verlagen :D
Boeken via Jet Air is echt niet duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Guernsey of Jersey Prachtige eilanden, weet alleen niet of je dit redt met je budget.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Malindi in Kenia.

Toegevoegd na 27 seconden:
Of Zanzibar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afgelopen zomer ben ik zelf lekker naar Sharm-el-Sheikh geweest, ligt aan de Rode Zee. Heel mooi koraal om te snorkelen. Lekker in een all-in 5 sterren resort en goed betaalbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog wat gezien van het land?
De Seychellen kun je vergeten met 5000 euro, dat is echt heel duur! Ik denk dat je met je huidige budget royaal op vakantie kan aan de middelandse zee, je hoeft daarvoor niet op de meest bezochte plaatsen te gaan zitten. Kijk eens naar Kroatië, heel erg mooi en toch nog niet zo in trek als Spanje, Griekenland en Turkije. Ook kun je naar een resort in Bulgarije of Roemenië, dat zijn twee landen erg in opkomst, lekker goedkoop en aan de zwarte zee! Je kunt ook richting de Spaanse/Portugese eilanden gaan, denk aan de Canarische Eilanden, de Azoren en Madeira.

Verder vond ik bovengenoemde locatie aan de Rode zee ook een erg goede aanbeveling!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Adriatische zee... ( net boven de middelandse zee)
nl. Kroatië en dan specifiek het schiereiland Istrië is schitterend en nog niet zo toeristisch... misschien is dat iets?

Of aan de zwarte zee
bijv. De stad Burgas in Bulgarije
Daar zullen ze ook wel hotels hebben die aan all-in doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van de Azoren? Kun je hele mooie dingen doen, zien, beleven en ondernemen!