Kun je als toerist in amerika een schade vergoeding krijgen?

dat is toch in amerika? dat mensen veel geld kunnen krijgen als er een ongeluk gebeurt door de fout van een ander?
hoe werkt dat? is dat ook voor toeristen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als er iets gebeurt

Het beste antwoord

Andere antwoorden (2)

iedereen kan claimen overal ter wereld. De vraag is of je er de tijd en moeite voor over hebt om dit vanuit nederland te doen. Maar heb je een rechtsbijstand kan je de vraag daar neerleggen, anders zijn er in amerika buro's die niets anders doen als claims afhandelen voor burgers, vaak ook nog op het no cure no pay principe. Hou wel rekening met het feit dat je de situatie die je wilt claimen vast moet hebben (op wat voor wijze dan ook) liggen anders heb je bij voorbaat al een probleem. Eigenlijk dus geen verschil met nederland (op de bedragen na)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan Pruts. Zoek een toilet in een openbare ruimte waar onderstaand bordje niet is weggezet (zal trouwens niet zo makkelijk zijn). Maak een flinke schuiver en grijp naar je rug......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oprecht geleden schade word vergoed
overal ter wereld
maar ze zijn echt niet dom
je word weldegelijk grondig onderzocht en daar gaan enkele jaren overheen
maar je kan natuurlijk ook een banklening aangaan als je geld tekort komt!!!!!
Bronnen: