hoe kom ik bij P13 van airport Düsseldorf?

P13 van airport Düsseldorf ligt ong 2 km van de hoofdingang af. Overbodig om met koffers en al daarnaar toe rijden om vervolgens volbepakt te lopen.
Ik wil graag medereizigers en koffers afzetten bij de airport, daarna parkeren bij P13.
Waar kan mijn medereizigers incl koffers het beste afzetten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie
4K

Antwoorden (1)

Recht voor de ingang. Je kan prima met de auto bij Departures komen en daar je passagiers en bagage afzetten. Dan zelf doorrijden naar P13 en terug met de shuttle.

Toegevoegd na 1 dag:
Excuus: een correctie. Er rijdt inderdaad geen shuttle van/naar P13. Je kan je medereizigers wel afzetten bij Departures, maar je zal zelf moeten lopen vanaf P13.
Alternatief is P24. Van daaruit rijdt wel elke 20 min een shuttle bus.
Utrecht
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank!
Op de site staat echter dat er geen shuttle ridt, vandaar ook mn vraag.
Maar als ik bij Dep mn passagiers kan afzetten en gwn door kan rijden naar P13 vind ik ok..