Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar , in welke regio in oostenrijk kun je het best op vakantie met tieners? ( in zomer)

Bijv veel aktiviteiten voor jongeren raften , bergbeklimmen disco enz nez

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
4.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ik denk meteen aan de Oostenrijkse provincie Karinthië.
Ben er al verscheidene malen geweest en ik en mijn gezin vonden het altijd fantastisch. Het is er lekker weer, veel bergen, veel uitgaansgelegenheid en de Maria Wörthersee.
Wij zijn in Villach geweest en in Reifnitz, Klagenfurt. We hebben de Mittagskogel beklommen, er zijn er meerdere in Oostenrijk, maar deze ligt in de Karawanken tegen de Sloveense grens. Keigaaf!
De Wörther See is heel groot en op sommige plaatsen erg diep, watersport legio.
Er zijn veel snelle stromen dus om te raften zit je absoluut goed in Karinthië.
Het eten is erg lekker en het zijn allemaal grote vleeseters, cevapcici is erg pittig en ook erg lekker als je de hele dag hebt geklommen, gezwommen en geraft.

Verdikke krijg meteen weer zin om op vakantie te gaan :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal met je eens +1 Daarnaast kan ik je ook het Brixental aanraden. Van alles te doen en leuke plaatsjes zoals Westendorf, Kirchberg en Kitzbuhl.
Denk dat het niet veel uit maakt. Ben op veel plaatsen in Oostenrijk geweest en overal organiseren ze wel diverse activiteiten.

Laatste keer zaten we in Solden (Otztal) waar we konden mountainbiken, bergklimmen, raften etc.

Oostenrijk is wat dat betreft een heel actief en kinder/tiener vriendelijk land.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ging altijd naar het Zillertal. Daar kan je raften, hydrospeed, canyoning, klimmen, paragliden, mountainbiken.

Ik kan het je aanbevelen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou (ook) voor Kärnten (Karinthië) kiezen.
Het merendeel van de vakanties in mijn jeugd heb ik doorgebracht bij de Klopeinersee
( http://karinthie.com/nl.aspx/Articles/RegionDetail/30.05.2010/to/30.05.2011?tag=Klopeiner%20See%20-%20S%C3%BCdk%C3%A4rnten )

Veel watersportmogelijkheden, wandelen door de bossen, beklimmen van de bergen, mountainbiken, paardrijden, bungee jumpen, canyoning, raften... Alles is daar in de buurt te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.kras.nl/vakantie/oostenrijk/reis-50815/autovakantie-tirol-hotel-schroll


naar Tirol natuurlijk,gaat de jeugd toch altijd heen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding