Wat heb ik nodig om naar de Canarische Eilanden te reizen?

Ik ben niet goed in begrijpend lezen. Kan iemand mij helpen.

Er staat een negatieve pcr test ( naat of rapid antigent test)
Dus ik wil een afspraak maken voor een snelle antigeen test. Dat is toch goed hé?

Daarbij wilde ik die maken bij spoedtest.nlm is dat dan allemaal volgens de richtlijnen van Nederland wereldwijd? Komt alles overeen wat op de certificaat vermeld moet staan?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K
LeonardN
2 jaar geleden
Waarom geef je niet gewoon de link van die pagina?!

Antwoorden (1)

Bellen met de ggd daar kan je een goede test laten doen. Hou er rekening mee dat je als je terug naar nederland gaat je in het buitenland ook weer een test moet laten doen. Je moet dus een Negatief covid bewijs hebben. Als je ingeënt bent een QR code of vaccinatie bewijs