Ben morgen in duitsland met telefoon die elke minuut verbinding maakt met internet. Wat gaat me dat kosten?

Zit bij vodafone en ben er zeker 7 uur.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je dat niet uitzetten dan? Ik kan dat wel hoor, gewoon op de verbinding klikken en uitschakelen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zou kunnen in theorie :P Maar ben gewoon benieuwd. Als het 20 euro is dan zeg ik van nou dat is teveel maar als maar 10 euro is dan zeg ik misschien wel dat overleef ik wel. Snap je

Het beste antwoord

Zet je toestel gewoon helemaal uit als je niet van plan bent te gaan bellen? Zodra je wilt bellen zet je het weer aan.
Ben bekend met het probleem en zet mn mobiel altijd uit in duitsland. (tenzij t nodig is)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hem toen ook uitgezet :)

Andere antwoorden (5)

De kosten worden niet bepaald door het aantal keren dat je verbinding maakt, maar door de hoeveelheid data die je binnenhaalt. Op onderstaande site kun je kijken wat het ongeveer zal kosten.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hele goede pagina. zo te zien valt het wel mee :)
Als je een beetje een modern toestel hebt, kun je Dataroaming uitzetten. Dan kost het je niets, omdat elke poging tot internetcontact in het buitenland wordt geblokkeerd! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet je dataroaming uit en probeer een WiFi aansluiting te vinden, dan kost het weer niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees de gebruiksaanwijzing. Er zal vast wel een mogelijkheid zijn om het uit te zetten. Je kan nog altijd je tel uitzetten. 7 uren rust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt van de hoeveelheid data en de bijbehorende roaming kosten af... 13 MB in 1,5 uur in Italie per mobiel kosste m'n werkgever ooit 450 EUR ex BTW... Zoveel zal het niet meer zijn, maar het kan heel snel heel duur worden...