Als je via www.nshispeed.nl een ticket besteld van Nederland naar België moet je dan het ticket uitprinten ofzo?

Ik ga niet eerst betalen voordat ik weet hoe het werkt :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Je kan de tickets gewoon thuis printen.
Deze zijn geldig voor de gehele rit.

Homeprint is nu beschikbaar voor:

Tickets voor Thalys naar Antwerpen, Brussel en Parijs (met uitzondering van het Hi-Life tarief boekbaar vanaf alle Nederlandse stations
Tickets voor alle online bestemmingen in Duitsland
Tickets voor alle online bestemmingen in België
Tickets voor alle online bestemmingen met Eurostar
Tickets voor alle online bestemmingen met Fyra
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ticket uitprinten
Na de boeking ontvang u van ons per e-mail een bevestiging met daarin een link naar uw ticket, dat u zelf dient uit te printen. Voor de instellingen en meer informatie over het printen van uw ticket kunt u het beste kijken op deze pagina, aldus Sophie ;-)