Hoe kom ik met mijn meervoudig gehandicapte man aan een betaalbare caravan.

Wij waren echte kampeerders, door meerdere herseninfarcten kunnen we niet meer in een hotel, of gewone caravan. Wij vinden het niet leuk om met het bvb "Het Rode Kruis" met vakantie te gaan. Wij willen vrij zijn en gewoon kamperen. De meeste campings hebben goede aanpassingen en wij kunnen samen alles aan. Dat doen we al 19 jaar. Als dit bij een dealer moeten laten doen of een aangepaste caravan zaak is het niet te betalen. Mijn man is geheel rolstoelafhankelijk en moet met een externe lift de caravan in. Er moet dus een bede deur in komen/zitten. We hoeven niet zo nodig naar het buitenland, hier in Nederland is het ook prachtig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoezo zouden jullie niet meer in n hotel terecht kunnen?

Het beste antwoord

Je komt dan al snel uit op een aangepaste stacaravan, maar ik neem aan dat dat niet is wat je bedoelt. Probeer het verder eens bij http://www.benscaravans.nl/informatie/gehandicapten-caravan.php
Misschien kun je bij hen een huren of voordelig een occasion aanschaffen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik bedoelde inmijn vorige antwoord niet, dat je met het rode kruis mee moest gaan. Ik bedoelde gewoon:maak gebruik van hun kennis. Waarom het wiel nog een keer uitvinden.
Nog een mogelijkheid is misschien hulp van het WMO voor de aanpassingskosten van de caravan. W.M.O gaat vaak via sociale dienst.
13 jaar geleden
probeer eens info in te winnen bij stichting handicamp. zij kunnen je vast verder helpen