Kan je Garmin nuvi gratis/goedkoop updaten?

Heb nu een Garmin 5 jaar oud, kostte €200. Kan nieuwe kopen met forever updates voor €140. Kan ik mijn oude Garmin voor een gunstig bedrag, wellicht gratis updaten? Tegenwoordig schijnt zo'n beetje alles gekopieerd en gedownload te kunnen worden.... Ben benieuwd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het
met vuze.

Antwoorden (1)

Dan moet je illegaal aan het werk en bijvoorbeeld eens op marktplaats kijken voor software.

Een andere tip terzijde is om een Nokia telefoon te kopen met ingebouwde GPS dan kun je legaal gratis kaarten op je mobiel zetten en navigeren. Werkt prima leert de ervaring