Ik dacht dat ergens half juli tot half augustus je ov niet helemaal geldig was.

Als je een week ov hebt, dan kun je wel met korting reizen gedurende die periode. Mensen met een weekend ov blijven gratis in het weekend reizen en kunnen met korting reizen op werkdagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je reist met 40% korting van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur. Zie bron voor meer info.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Universiteiten zijn dicht, bijna iedereen gaat op vakantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas , universiteiten zijn NIET dicht. Je kunt een inhaal practicum doen (UT) en je voorbereiden op herexamens.
De ns echter meent dat studenten dan niks te zoeken hebben op de universiteiten....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt volkomen gelijk, dat ontglipte me. Het moet voor hen die (her)examens moeten doen, de mogelijkheid zijn gebruik te kunnen maken van de OV! Maar ik betwijfel of dat kan.