documap onderwerp met geschiedenis zie uitleg?

ik moet een onderwerp voor mijn documap (havo 4) ik wil graag een geschiedenis onderwerp je moet er over kunnen discuseren en er moeten artikelen over te vinden zijn boeken zijn ook goed
liefste met een voor beeld artikel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Mischien is het proces dat het afschaffen van de doodstraf in Nederland voorafgegaan is wel interessant. Daar kun je ook altijd goed over discussiëren.

Maar er zijn natuurlijk eindeloos veel interessante geschiedenis onderwerpen.

Kijk op deze site voor wat meer informatie.
http://www.kb.nl/dossiers/doodstraf/index.html

Klik op de link in de bron voor nog veel meer ideeën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vrouwenkiesrecht
kinderarbeid
aow met doortrekken naar de opgeschoven pensioenleeftijd