Hallo, zou je met MBO Fysiotherpeut kunnen worden?

Is er een Opleiding MBO Fysiotherpie, ff een vraagje

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, fysiotherapie is een HBO-opleiding. Zonder dat je deze opleiding hebt afgerond mag je jezelf geen fysiotherapeut noemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt uiteraard wel naar het HBO doorstromen na het behalen van je MBO-4-diploma, maar er bestaat dus geen opleiding tot fysiotherapeut op het MBO.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een MBO opleiding fysiotherapie is er niet. Je zou wel een MBO opleiding Sport en bewegen of zo kunnen doen en daarna overstappen naar een HBO opleiding fysiotherapie.