Ik wil mijn engels bijspijkeren in de vakantie. Is daar ergens een site voor of heeft iemand tips?

Mijn grammaticale engels dan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Volgens mij kun je het beste een goed lesboek voor Engels bestellen. Bijvoorbeeld een methode die op de middelbare school gebruikt wordt. Ook in de bibliotheek staan veel goede boeken. Ik heb meer vertrouwen in gepubliceerde onderwijsmethoden dan in internetsites.

Oefenen, oefenen, oefenen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel Engelse films kijken zonder nl ondertiteling. Ga wat Engelse tijdschriften lezen (via internet als je ze niet hebt) of ga is gewoon een avond Engels met iemand praten, klinkt stom maar het werkt echt. Succes!