Wat moet je kennen Qua scheikunde als je naar het MBO laborant wil ?

ik wil graag laborant worden en ik wil graag weten wat ik moet kennen Qua scheikunde. Ik doe vmbo gl maar ze geven geen scheikunde, heb ik dit dan nodig? En van welke methode?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb ook MBO chemie gedaan zonder scheikunde, zou het nooit meer doen zo. Want waarschijnlijk heb je ook geen wiskunde/algebra natuurkunde.
Ga eens naar een open dag of zoek de website van de school op en vraag daar wat de beste methode is om naar die school te kunnen

Toegevoegd na 7 minuten:
Dus om je vraag te beantwoorden, ja je hebt het nodig, het is het belangrijkste deel van de opleiding zo ongeveer