wat betekent "cutomer reserve"?

ik probeer me in te schrijven, voor geneeskunde.
bij de inschrijving staat er: what is you native language?

en ik kom uit koerdistan (noord-irak), ik spreek geen arabisch, nooit geleerd. maar wel koerdisch. maar dat staat er niet bij, en er staat ook geen "overige".

er staat wel Customer reserve. en ik heb geen idee wat dat is. ik probeer me in te schrijven bij de Uni Maastricht.

dankjewel.

(ik weet dat koerdistan niet erkend is enz. , maar ik ben niet arabisch, dus ik weet niet of ik arabisch moet kiezen.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

volgens mij is het een type fout en moet het customer zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja het is een typ fout, sorry Customer reserve. maar weet u mischien, wat ze ermee bedoelen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Customer is Klant
Reserve heeft meerder betekenissen
zelfstandig naamwoord
reserve
voorbehoud
terughoudendheid
limiet van prijs
invaller
reservespeler
werkwoord
reserveren
bewaren
in reserve houden
inhouden
achterhouden
plaats bespreken
intekenen
voorbehouden
openhouden
oordeel opschorten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ahh, dankje, dus volgens mij is het achterhouden van je taal. ofwel je wilt het niet vertellen. of heb ik het verkeerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het maakt weinig verschil wat je kiest, want ze gaan je hus geen college laten volgen in het arabisch of koerdisch.
Customer reserve lijkt mij geen gekke keuze.
Wat staat er nog meer op die lijst wat een beetje in de buurt ligt? Armenisch? Farsi? Turks? Azerbaidjans?

Andere antwoorden (2)

Het betekent letterlijk: klanten reserve, dus inderdaad als je uit het bovenstaande geen keuze kunt maken kun je die invullen, krijg je geen vlak waar je zelf wat in kunt typen dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, er komt geen nieuwe vlak.
Het maakt niet zoveel uit wat je kiest, want ze laten je hus geen college volgen in het arabisch of koerdisch.
Customer Reserve is geen gekke keuze, want dan is het sowieso duidelijk dat er iets niet klopt.
Wat staat er nog meer op die lijst wat een beetje in de buurt ligt? Armeens? Farsi? Turks? Azerbaidjans?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het gaat er niet om dat ik dan in arabisch college krijg.
maar ik ben bang dat ik een fout maak in de instellingen.
ik wou weten wat dat customer reserve was. armeens, farsi, azerbaidjan staat er niet op.
turks wel, maar wat heb ik daaraan. dankjwel