wat is een goede slag zin voor een raclame capanje voor een zwembad

ik moet voor nederlands een goede slag zin bedenken en dat lukt niet kunnen jullie helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje flauw raytje. @Rene: Je kunt je zin in MS Word plakken of typen zodat je daarin spellings- en grammaticacontrole doet. Ik begrijp de reactie van ray wel. Een slogan moet namelijk echt zonder spel- typ- en grammaticafouten zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@som: Zo flauw vind ik 'm niet. De vraag wordt gesteld door een middelbare scholier en betreft het vak Nederlands, dan is het op z'n minst triest dat er in de vraag 5 fouten zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Roqui: Daar ben ik het wel mee eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk voorbeeld voor de stemmers die nog twijfelen... Stem op een partij die NIET bezuinigen op het onderwijs...

Het beste antwoord

Als je niet in je geld kan zwemmen doe het dan hier in het water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk antwoord we mee verder

Andere antwoorden (20)

Alleen voor een beschuit, kom ik er uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een optimaal zwemgevoel, zwem je het best in onze pool!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeet even dat je vandaag nog moet stemmen, en kom gewoon lekker bij ons zwemmen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel meer dan een bak met water.

P.S. Het is: "Wat is een goede slagzin voor een reclamecampagne voor een zwembad?"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Springerin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt nat in ons zwembad

Kom tegen de hitte in ons water zitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Spring er eens in!"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sla je slag, hier zwemmen mag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ons nieuwe "Waterparadijs" is zemmen DOL....., FIJN!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ons bat,wordt je pas echt nad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker baden om je op te laden
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie zeg!
"Met diploma ABC ga je in ons bad veel langer mee"

Maar ja, dat is meer een slogan voor het volgen van zwemles.

Misschien meer nadruk leggen op het trekken van bezoekers omdat we de naam van het zwembad niet kennen of de speciale attracties.

Een slogan kan denk ik het beste kort zijn en hoeft niet persé te rijmen. Zie ook de link, daar leer je nog iets van en je docent had dat denk ik voor ogen bij deze opdracht! Niet wie de leukste slogan bedenkt. Herstel, niet dat een ander de leukste slogan bedenkt.

In het algemeen is een goede slagzin:

De slogan is kort
De slogan is eenvoudig
De slogan belooft
De slogan versterkt
De slogan verrast
De slogan onderscheidt

- Dagje plezier, dagje zwemmen
- Kom zwemmen in ons bad
- Waterplezier voor het hele gezin
- Groter, beter, zwembad
- Geniet van de wereld, geniet van ons zwembad
- Laat je door ons zwembad verrassen

Als je echt niets weet, maak dan een slogan aan met de slogangenerator (gratisslogans.nl).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
.... , het kan bij ons nooit nat genoeg zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het .....(naam zwembad) kun je lekker baden om je eigen helemaal op te laden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede reclamezin hoeft niet perse te rijmen.

Zwemmen in eigen tuin, nu binnen ieders bereik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent niet meer af te remmen, als je in ons bad gaat zwemmen!

Kijk eens om je heen,
zo`n bad is er maar één!

Werd je eens LEKKER nat,
dan zwom je zeker in ONS bad!
amc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een slagzin voor een reclamecampagne. Laten we daar eens mee beginnen.
Nu in het water, soepeler later.
Neem eens een zwembadje.
Als waterrat, meer mans.
Een dag niet gezwommen, is een dag niet geleefd.
Alle leven komt uit het water,

En zo associeer je maar een eind door. Tot je de goede hebt.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zware dag gehad? Relax in ons zwembad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DE SCHOOLSLAG.---COOL in de POOL.Je bent een muts als je niet zwemt! Effuh schoolslaggie doen? Zwem je fit!