Kan ik als ik 18 jaar ben na mijn tussenjaar van de havo, alsnog vwo volgen?

Ik ben op zit op dit moment in mijn tussenjaar na de havo en zou na mijn tussenjaar misschien alsnog vwo willen volgen. Ik word in dit jaar 18. Is dit nog mogelijk ? (Misschien via de vavo en wat zijn de bijhorende kosten daar dan van)

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij kan dat gewoon! Een studiegenootje van mij heeft hiervoor ook een overstap van havo naar vwo gedaan met een periode van tijd ertussen. Desondanks kan je voor persoonlijk advies het beste je eigen school even hiervoor opbellen.