Wie weet waar ik een goede cursus kledingmaken kan volgen in de regio Amersfoort?

13 jaar geleden
in: Wonen
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt een naaicursus;)
Steenuiltje
13 jaar geleden
Ja!

Het beste antwoord

Er is een zeer actief forum op het gebied van hobby-naaisters, www.sancho.nl . Op deze site kun je ook naaischolen per woonplaats vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Steenuiltje
13 jaar geleden
Deze had ik gevonden en een tijd terug gemaild, maar geen reactie ontvangen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zal ze het te druk hebben. Je kan het ook met een loi cursus volgen. Maar ik kan me voorstellen, dat het met meerdere bij elkaar leuker is. Probeer anders een markplaats, daar staan ze ook op.
Naaise!!
Is dit misschien een optie?

http://www.naaifabriek.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De LOI.

Toegevoegd na 24 seconden:
(Leidse Onderwijs Instelling)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Modeatelier Bettina- Meutelaan 23- 3721 BE Bilthoven
www.modeatelierbettina.nl

Héél persoonlijk, héél goed.
Ivana