Ik heb iets bestelt bij Otto en dat wordt morgen bezorgt, de bezorger gaf een website voor bezorgtijd maar die doet het nu, waar kan die tijd vinden?

Volgens de vervoerder (vlot?) kon ik een avond van te voren op bezorgtijden.nl kijken maar die website bestaat helemaal niet

Heeft iemand een idee waar ik alsnog de bezorgtijd kan achterhalen. Het enige wat ik weet is de naam vlot en dit telefoonnummer 0184-430084

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
2.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee bij Otto staat bar weinig ove bezorging

Antwoorden (3)

Deze site bestaat wel als je op google zoek vindt je deze site probeer het eens
ronron1212
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar staat Otto of vlot niet tussen.
ronron1212
13 jaar geleden
Probeer eens je postcode in te vullen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja uiteraard heb ik dat allemaal al gedaan. Daarna moet je een leverancier kiezen en Otto staat er niet tussen
ronron1212
13 jaar geleden
probeer deze eens otto geeft aan dat ze het hiermee verzenden http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/bezorging/ bedankt voor het minnetje voor alle moeite
ronron1212
13 jaar geleden
hoor niets meer
Bezorging thuis: Dit gebeurt door TNT die voor de eerste bezorgpoging de volgende bezorgtijden hanteert:
* dinsdag t/m vrijdag: 9.00 - 21.30 uur
* zaterdag: 09.00 - 16.00 uur
Als u voor de eerste keer bestelt bij OTTO is de levertijd iets langer in verband met het controleren en verwerken van uw gegevens in onze administratie.
Bezorging bij buren: Als u niet thuis bent op het moment van bezorging bieden wij uw bestelling aan bij uw buren. Zo hoeft u niet nog een dag langer te wachten. Dit geldt niet voor pakketten waarvoor getekend dient te worden. Zijn de buren ook niet aanwezig, dan laat de bezorger een bericht achter waarop staat wanneer de tweede bezorging plaatsvindt. Indien u géén gebruik wilt maken van bezorging bij de buren kunt u dit doorgeven aan een van onze servicemedewerkers: 0900-1901 (15 ct/min.). Deze service geldt voor kleding en overige kleine artikelen (tot 30 kg. en/of niet groter dan 1.80 m.)

Bezorging op afspraak: Wanneer u bij ons meubelen of andere grote artikelen heeft besteld, wordt u door onze vervoerder gebeld over de dag waarop het artikel aan u aangeboden wordt.

Wanneer bezorgt TNT Post uw pakket?
We kunnen niet exact aangeven wanneer onze chauffeur uw pakket gaat afleveren. Wel blijkt in de praktijk dat onze chauffeurs in de ochtend vooral langs de zakelijke afleveradressen rijden. In de middag en avond volgen de afleveradressen in woonwijken. Mocht u bij de eerste bezorging niet thuis zijn dan biedt de chauffeur het pakket een tweede keer aan.
Amadea
13 jaar geleden
0134666666 werkt niet meer? Dat nummer belde ik altijd, en dan zochten ze het voor me uit.