inkt vlekken uit broek halen

ik heb gister Mijn pen in me broek gedaan, en die heeft geklekt ik heb nu 3 rondjes van 2 bij 2 cm aan inkt op spijkerbroek heeft iemand een ideetje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2.1K

Antwoorden (8)

Met bijenwas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dan zien die bijenwas uit je broek te krijgen!
waar ik dat soort vlekken mee uit krijg is het volgende. Gewone handzeep, de vlek bevochtigen dan je handen wassen met de zeep zodat er veel schuim komt en dat insmeren op de vlek. Gewoon laten weken en dat een paar keer herhalen. Soms wat water erbij en soms wat steviger wrijven op de vlek, de meeste vlekken krijg ik er zo uit. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klinkt raar, maar het gaat er met melk uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja sorry, had ik er natuurlijk bij kunnen zetten: je doet melk in een schaaltje, laat het stuk met de vlekken er even in weken, minuutje of 10 (even kijken of het er uit is, zo niet eventjes langer in laten trekken, en dan je broek gewoon wassen (of het gedeelte met de melk goed uitspoelen). Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je even uitproberen, maar wacht niet te lang, hoe ouder een vlek is hoe moeilijker het eruit gaat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me niet Jordy, maar niet een week laten liggen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nu nog, vrijdagmiddag 1/2 6? Grapje. Maar doe het gewoon zo snel mogelijk, dan heb je de grootste kans dat het eruit gaat. Fijn weekend!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt idd. Heb ik ook een keer gedaan. Maar dat was meteen nadat de vlek erop kwam. Toen zat ik nog op de basisschool. Die juf meteen een heleboel pakjes schoolmelk pakken:P
Stonk wel de hele dag naar melk:(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
suc6!
Wacht om te beginnen niet te lang! Hoe ouder de vlek, des te moeilijker gaat ie er uit.
Probeer de vlekkentovenaar van Beckman. Je hebt verschillende soorten. Je moet (natuurlijk) die voor o.a. inktvlekken hebben. Te koop bij de drogist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het proberen met nagelremover dat werkt bij mij meestal ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry ik bedoelde nagellakremover =D
Dasty ontvetter. Te koop bij Wibra. Let er op dat je de goede flacon neemt. Probeer alle tips eerst uit op een onopvallend stukje van de stof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet Ossengal eens proberen. Kan je gewoon kopen bij de drogist. Haalt ook bloed eruit dus inkt moet wel lukken denk ik ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, ossegal stick.
Ook te koop bij de C1000, in de rij van de allesreiniger.
Stick beetje bat maken, vlek Gied insmeren en gewoon op 30 of 40 graden wassen op een kort programma.
Heb net van de week kettingsmeer uit een wit overhemd gehaald. Werkt percent.
Suc6 verder.
P.'s. Wacht nooit te lang met behandeling, anders moet je eventueel 2x proberen.