Ik wil hoe dan ook in mijn eigen huis een muziekkamer. Ik weet al precies hoe ik hem in ga richten, maar kan niet tekenen. Is daar programma voor?

Niet vloer enz. maar gewoon dat ik zo'n meubel in de hoek kan tekenen wat producershoekje wordt, dan loopt dat door als een soort lang bureau waar ik dan mijn DJ Gear neerzet en mijn laptop erlangs aangesloten. Koptelefoon enz. erbij en speakers boven in de hoeken aan de muren. Andere kant gitaren aan de muur, posters van artiesten en lichten enz. Dat gaat toch vrijwel niet met programma ofwel? En welke dan? 3d tekenen zal niet goed gaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Je kan het programma Google Sketchup voor je pc gratis downloaden, je kan dan het interieur van het internet afhalen en die in je ontwerp zetten, werkt echt super!
Zelfs architecten werken ermee!