Hoe kan het dat mijn huisgenoot gebeten wordt door vlooien en ik nooit?

Mijn huisgenoot is een goede indicator wat betreft de aanwezigheid van vlooien in huis. Zodra zij gebeten wordt weten we dat er vlooien in huis zitten. Ik ben nog nooit gebeten. Waarom zij wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Om de zelfde reden waarom de een altijd wel door muggen wordt gebeten en de ander niet. De lichaamsgeur of het bloed zijn aantrekkelijker voor de mug of vlo.

Wees blij als je de dans ontspringt, heb medelijden met je huisgenoot die voor jou fungeert als bliksemafleider.
Ivana
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Het heeft niks met "stinken " te maken. Bijen kunnen ook op een afstand van meer dan 300 meter een bloem ruiken waar hij op af moet. De wereld zit vol verrassingen. ; ))