Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik een thermosfles (onbreekbaar maar blijkbaar wel indeukbaar) nog uitblutsen?

mijn thermosfles limited edition van Thermos een op een tafeltje bovenaan de trap gezet, en die is over de leuning naar beneden gevallen. gelukkig het deksel niet gebroken maar een grote bluts. Die bluts is heet uiteraard, omdat daar de wanden elkaar raken.
Kan ik daar nog iets aan doen? Ik ben er echt helemaal niet goed van, het had een grote emotionele waarde voor mij.

2 jaar geleden
in: Wonen
1.8K
Amadea
2 jaar geleden
De isolerende werking ervan zal verminderd zijn, dus als warm- of koelhoudfles is het dan niet geschikt meer.
liveisgreat
2 jaar geleden
ja dat weet ik, vandaar mijn vraag :-).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je zou er heet water kunnen opgieten of eens goed met de haardroger er op in de hoop dat de bluts vanzelf terugspringt.Als je de binnenfles er uit kan halen kan je hetzelfde doen maar dan van binnenuit een extra duwtje geven.
(Lees meer...)
fremar
2 jaar geleden
liveisgreat
2 jaar geleden
die haardroger lukt niet :-(. Binnenfles gaat er niet uit, het is een gesloten geheel uit inox.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding