kan ik een thermosfles (onbreekbaar maar blijkbaar wel indeukbaar) nog uitblutsen?

mijn thermosfles limited edition van Thermos een op een tafeltje bovenaan de trap gezet, en die is over de leuning naar beneden gevallen. gelukkig het deksel niet gebroken maar een grote bluts. Die bluts is heet uiteraard, omdat daar de wanden elkaar raken.
Kan ik daar nog iets aan doen? Ik ben er echt helemaal niet goed van, het had een grote emotionele waarde voor mij.

2 jaar geleden
in: Wonen
1.8K
Amadea
2 jaar geleden
De isolerende werking ervan zal verminderd zijn, dus als warm- of koelhoudfles is het dan niet geschikt meer.
liveisgreat
2 jaar geleden
ja dat weet ik, vandaar mijn vraag :-).

Antwoorden (1)

Je zou er heet water kunnen opgieten of eens goed met de haardroger er op in de hoop dat de bluts vanzelf terugspringt.Als je de binnenfles er uit kan halen kan je hetzelfde doen maar dan van binnenuit een extra duwtje geven.
fremar
2 jaar geleden
liveisgreat
2 jaar geleden
die haardroger lukt niet :-(. Binnenfles gaat er niet uit, het is een gesloten geheel uit inox.