hoeveel kost een visum voor Egypte?

Ik ga naar Egypte op vakantie maar weet niet hoeveel een visum daar kost.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
jodyenboyke
11 jaar geleden
De prijs is al genoemd in onderstaande antwoorden. Maar let op: als je een pakketreis hebt geboekt, zal je bij aankomst op het vliegveld opgewacht worden door mensen van de verschillende reisorganisaties, als je in hun rijen gaat betaal je gemiddeld meer, soms wel 20,00. NIET doen, ga in de aankomsthal naar linksachter, daar staan 3 hokjes met Bank erop, daar kan je je visum dus voor 13,00 krijgen. Pas bij de bagageband, meld je je dan bij de reisorganisatie, die je begeleid naar je transfer voor het hotel.
Uitzondering: Skytours en Corendon, bij hun ben je verplicht om in de bus € 25,00 voor visum en fooien te betalen!

Antwoorden (2)

13 euro verkrijgbaar op het vliegveld:

http://www.aroundtheglobe.nl/reizen/egypte/visum-egypte-si398.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nederlanders en Belgen kunnen bij aankomst een visum voor Egypte aanschaffen op een van de internationale luchthavens. De kosten bedragen 13 Euro voor een visum dat 30 dagen geldig is. Als je langer wil blijven moet je een verlenging aanvragen. Daarvoor moet je kunnen aantonen dat je minimaal US$ 180,- hebt gewisseld (geldig voor een extra maand).

Ook kun je een visum van tevoren aanvragen bij de ambassade van Egypte in Brussel of Den Haag.
Amadea