Kan ik de datum op mijn ticket van Turkish Airlines nog veranderen?

Aankomende oktober heb ik een ticket geboekt naar Tanzania bij Turkish Airlines. Vanwege mijn nieuwe baan is het niet mogelijk om op deze datum te vertrekken. Volgens turkish airlines kan ik mijn ticket niet omboeken dus dat zou betekenen dat ik 600 euro kwijt ben. Er moet, 3 maanden van te voren, toch een oplossing voor zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
7.9K

Antwoorden (1)

Het al dan niet kunnen wijzigen is bijna altijd afhankelijk van de prijs die je voor je ticket betaalt. Basisregel: hoe goedkoper het ticket (uiteraard gezien in verhouding tot de klasse en de afstand), hoe minder wijziging er mogelijk is en/of hoe meer zon wijziging kost. Kijk op je ticket in welke klasse je geboekt hebt, nagenoeg alle discounted klassen zijn óf niet te wijziging óf alleen tegen een (forse) bijbetaling. Wel of niet wijzigen heeft dus niets te maken met 'drie maanden van te voren' of met de maatschappij, maar simpel met de door jou betaalde prijs.