Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je in de buurt van Pattaya (Thailand) op olifanten rijden of met tijgers knuffelen etc? Of iets anders doen met dieren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

zie onderstaande link

http://pattaya.startpagina.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het mij vraagt moet je dieren in toeristische gebieden altijd mijden. Dieren die gebruikt worden in toeristen te vermaken worden bijna altijd slecht behandeld en verzorgt. Kies dan liever iets waarbij dieren echt vrij zijn zoals walvissen en dolfijnen bekijken met een boot. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je naar nong nooch tropical garden gaan.
Waanzinnige tuinen , leuke thai cultuur show en Olifanten show.Je kan olifanten daar ook voederen en berijden. dierentuin aanwezig.....Echt een must.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
jaaaren geleden heb ik in de omgeving van Pattaya al rondgereden op olifanten.
dat was dus NIET in Suan Noong Nut maar in de onmiddellijke omgeving van de stad maar of dat nu nog bestaat dat weet ik dus niet.
een terechtwijzing voor de persoon die schrijft dat hij tegen dieren in de stad is: die rondrit op olifanten was dus een stuk buiten de stad en de olifanten die eten onderweg overal wat ze maar vinden aan takken en bomen dus GEEN stedelijke omgeving!!!
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
De vraag is eveneens jaren geleden gesteld.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding