hoe leer je het makkelijkst een nieuwe taal zo snel mogelijk zonder naar het land zelf te gaan??

Ik wil heel graag de Japanse taal onder de knie te hebben, alleen vind ik dit vrij moeilijk, ik kan ook niet het plaatje op google vinden met al de letters. Ik zou hierbij graag hulp willen alles is welkom.

Toegevoegd na 8 minuten:
Een nieuwe taal kun je het beste leren wanneer je nog jong bent. Ik ben nog vrij jong en ik wil hier eigenlijk ook geen geld aan uitgeven zoals een cursus.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

het beste leer je een nieuwe taal door met de mensen om te gaan van wie het de moedertaal is.
maar dan moet je wel de enige zijn die, in dit geval, nederlands spreekt zodat iedereen consequent japans spreekt met elkaar en met jou.

ik raad je aan een groep japanners te zoeken/vinden en daar sociaal mee om te gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Door een cursus te volgen kan je een taal leren.
11 jaar geleden
Een nieuwe taal leer je alleen door ze dagelijks bijna fulltime te gebruiken.

Anders leer je het ook wel, maar op het moment dat je het echt moet gebruiken gaat 't dan gewoon niet zo vlot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
films kijken. muziek luisteren. etc.
vaak moet je die film dan wel 202779 keer bekijken of net zo lang tot dat je alles mee kan zeggen. eerst een paar keer met nederlandse ondertiteling en daarna met de japanse zelf. lijkt mij dat je het dan het snelste leert. en anders met 'vakantie' er naar toe gaan. met mensen die in nederland wonen maar japans spreken praten. en natuurlijk een cursus leer je ook heel veel.