Hoe veel sloffen sigaretten mag ik vanuit Turkije meenemen naar Nederland?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
22.8K

Het beste antwoord

Slechts één slof sigaretten (200 stuks):

http://www.landenportal.nl/informatie/sigaretten-douanevoorschriften.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+, klopt, meer mag niet meer.

Andere antwoorden (2)

1 hele slof pp en volgens mij ook een aangebroken slof ( deden bij mij niet moeilijk in ieder geval)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U hoeft geen belastingen bij invoer te betalen voor:
200 sigaretten of
250 gram rooktabak of
100 cigarillo's of
50 sigaren of
een evenredig assortiment van deze producten, bijvoorbeeld 100 sigaretten en 25 sigaren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou ben ik benieuwd waar deze min over gaat...het zijn gewoon de gegevens van de doane. wellicht niet gezien dat er OF achter staat?