Waar laat je je broek op een hurktoilet?

In Turkije zijn nogal veel hurktoiletten; vaak vormen die zelfs de enige mogelijkheid... :-(

Waar laat je je broek, als je gedwongen bent een hurktoilet te gebruiken, en je moet zowel een grote als een kleine boodschap? Voor de heren is het nog enigzins te doen, maar voor de dames wordt het een stuk lastiger.

Picture for question
Cryofiel
13 jaar geleden
in: Vakantie
13.1K
Cryofiel
13 jaar geleden
Tja, in onbekende landen eet je wel eens iets verkeerds. Dan raak je aan de spuitpoep, ook wel racekak genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gadverdamme degene die die wc heeft uitgevonden heeft echt behoorlijk wat hygiënische details over het hoofd gezien.

Het beste antwoord

Heb je nooit vroeger tijdens een dagje uit onderweg in de bosjes gezeten met de broek op de knieen? Dit werkt hetzelfde, gewoon broek vasthouden en gaan.

Oh tipje nog: Zorg ervoor dat je zakken ofwel leeg zijn of dat de spullen er zodanig inzitten dat er niets uit kan vallen, want je wilt toch niet naderhand je mobieltje weer uit dat gat moeten vissen... Nee, dat is me gelukkig nog nooit gelukt en aan dat zakmes was ik toch niet zo heel erg gehecht....

Heb je trouwens in Istanbul al een uur op zo'n ferry gezeten? Daar hebben ze ook zulke wc's... Ik moest heel nodig totdat ik zag dat ze aan boord ook hurktoiletten hadden, dat in combinatie met de deinig deed me besluiten dat ik bij nader inzien toch niet zo heel nodig moest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Gewoon omlaag trekken, op je hurken zitten, je broek iets naar voren vasthouden.

Je moet ook echt door je knieën anders heb je niet de juiste zithouding en plas je in je broek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die broek/broeken kan je beter uittrekken!
En dan maar hopen dat die Turken voor 'n haakje hebben gezorgd.....

Toegevoegd na 2 minuten:
Correctie: Haakjes...., voor de broek(en) op te hangen, en de deur te verzekeren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die broek moet je in dat blikje doen. Dat heb je pas na afloop (letterlijk) nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog nooit zulke vieze toiletten gezien in Turkije...
Je houdt je broek gewoon aan. Zoals je het in de bosjes of achter een boom zou doen. Iedereen heeft dat wel eens gedaan toen 'ie klein was. ;) Neem wel zakdoekjes of eigen wc papier mee. Soms is het op.
Maak je geen zorgen over de hurk toiletten.

Je kunt ook water uit speciale fontijntjes op straat drinken. Tenzij anders aangegeven.

Toegevoegd na 51 seconden:
Veel mensen gebruiken die blikjes om water in te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je pijpen van te voren oprollen lijkt mij het beste.... óók een optie: wasknijpers meenemen en/of laat je broek ff thuis....
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon goed vasthouden en een beetje naar voren houden zodat je hem niet nat piest. hopelijk hebben ze plee papier en niet een kraan met een bakje zodat je het zelf met je handen en water moet doen. neem reinigingsdoekjes en wc papier mee...