Via Cheaptickets vlieg ik meestal t goedkoopst!' Veel plezier daar!'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk of er een vlucht via ryanair gaat! Vluchten gaan soms al vanaf 7 euro enkele reis!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet als verstekeling wilt, want dat is veruit het goedkoopste, stroop dan het internet af op de boekingssites.
Let op hoor want de informatie wordt vaak nodeloos ondoorzichtig gemaakt.
Nog dit, het kan van dag tot dag verschillen. Je kan dus tot de conclusie komen dat je gisteren had moeten boeken. De meeste kans op een goedkoop ticket heb je als je niet zozeer aan een bepaalde datum gebonden bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de rug van een postduif
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
google ff via swoodoo.nl of via skyscanner.com deze laatste geeft ook binnelandse vluchten weer. je moet denk ik niet veeleisend zijn en de tijd hebben. als dat zo is dan kan je wel goedkoop weg.