Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn goeie tips voor Disneyland Parijs?

Ik ga morgen naar Disneyland Parijs.
Weet iemand een goeie tip? Bijvoorbeeld attracties waar ik echt in moet, of belangrijke spullen die ik moet moet nemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
919

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Neem zelf eten en drinken mee, het eten en drinken dat je in het park kunt kopen is aan de dure kant. Je mag geen glas of blik mee het park innemen. Als er regen in opgegeven zou ik bij de action, van die poncho's kopen voor een paar euro....de bekende gele in disney zijn vier keer zo duur!

Verder zijn alle attracties leuk om te doen, ik zou je aanraden om als je binnenkomt...gelijk door te lopen naar achter (doorheen) het kasteel van doornroosje, daar is het s'middags meestal het drukst. Omdat de meeste mensen beginnen waar je binnen komt is het daar nog lekker rustig s'ochtends!

Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Pirates of the caribean
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nemo in het moviepark
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er gewerkt:
-Tower of terror
- space mountain
- indiana jones
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker moet je naar de
space mountain en en buzzlightyear
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben er inmiddels 6x geweest. Ik hou niet van attracties die over de kop gaan. Iedere keer ben ik naar star wars simulator (star tours) gegaan. Zelfs het wachten in de wachtrij is leuk aangekleed. T spookhuis is ook mooi net zoals de pirates of the caribbean beide aanraders. Hony i schrunk the kids zeer grappig. Maar ik Ben een disney liefhebber en vind het alleen al leuk om een hele dag rond te lopen en naar de shows te kijken. Veel plezier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nog vrij koud.. Neem een dikke trui, jas, handschoenen en een muts mee..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En een dikke portemonnee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding