Heb ik een wereldstekker nodig als ik naar Engeland ga?

Ik ga 9 mei 2011 me school op excursie naar London. Heb je hier een wereldstekker nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
3.2K

Het beste antwoord

In de modernere hotels vind je universele stekkers. Maar Londen is rijk aan oude hotelletjes die deze aanpassing niet hebben. Dus liever mee verlegen dan om verlegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Yup, 2 jaar geleden ook geweest, heb je zo'n wereldstekker nodig.
Veel plezier alvast!;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ik wel meenemen! Alhoewel ik hem een keer vergeten ben, en er achter kwam dat op de badkamers in hotels een universeel stopcontact is (voor scheer en fhon) deze zijn zelfs 110volt dus onze spullen hebben daar geen hinder van.
Veel plezier in london.

Ps ga ook naar Harrods dat is prachtig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verenigd Koninkrijk heeft al jaren 240 volt!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! Maar de stopcontacten op hotelbadkamers zijn altijd maar 110volt
Toen ik daar in londen was waren er gewoon universele stopcontacten.

Veel plezier alvast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor een Engelse stekker is genoeg.