Wat is het goedkoopste retourtje nederland - londen wat er te vinden is? (bus,vliegtuig,trein,boot?)

Toegevoegd na 49 minuten:
Het gaat om 23 juli dat ik in london moet zijn.

Toegevoegd na 51 minuten:
reistijd maakt me niks uit, ik vraag om het allergoedkoopste!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (8)

Vliegtuig.. Met ryanair vanaf eindhoven of dusseldorf. Kom je alleen wel in london stansted.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de trein, al vanaf €50,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is lastig te zeggen, omdat de tarieven afhankelijk zijn van de vertrekdatum, wanneer je boekt, evt. aanbieding, welke vertrek en aankomst luchthaven enz. Zo zijn de vluchten naar de luchthavens(gatwick, stansted en luton) vaak goedkoper, maar daar staat wel tegenover dat de kosten om naar het centrum van londen te komen weer veel hoger liggen dan het vervoer van Heatrow of City.

Ook is het belangrijk hoe lang je erover wil doen. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar vliegen. Misschien paar tientjes duurder, maar het scheelt wel reistijd.

Bepaal dus eerst wanneer je wilt gaan. Ga daarna op onderzoek uit om de goedkoopste tickets te vinden:D Ik vind het altijd een leuke bezigheid.

Of stap gewoon een reisbureau binnen en laat het hun uitzoeken. Zij hebben allerlei systemen waar ze in kunnen kijken.

suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zelf gaan vliegen met Easyjet of Ryanair. Maar de goedkoopste optie is waarschijnlijk de bus van Eurolines
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
easyjet is een echte afrader! 3x mee gevlogen, 3x vertraging (Zowel heen als terug!)
Ik denk dat Eurolines de goedkoopste is met €28,- voor een retour.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het hangt af van de datum waarop je wilt reizen. Als je datum flexibel is dan is de bus van eurolines vrijwel zeker het goedkoopste. Je komt dan bovendien aan in het centrum van Londen, dus geen dure trein meer nodig. Bij een niet-flexibele datum die dichtbij is (over een paar weken) is waarschijnlijk Ryanair vanaf Eindhoven het goedkoopst. Neem vervolgens de bus vanaf Stansted naar het centrum van Londen (kaartjes aan boord te koop met korting). Bij een niet-flexibele datum die nog ver weg is moet je de prijzen van de Eurolines bus vergelijken met die van Ryanair. Voor de ene datum kan de een goedkoper zijn, voor een andere datum de ander. Houd er wel rekening mee dat je bij Ryanair voor incheck bagage extra moet betalen!

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik had niet opgemerkt dat je 21 juli in Londen moet zijn. Als je nu boekt: 36 euro met Ryanair vanaf Eindhoven, 38 euro met easyJet vanaf Schiphol, en 48 euro met de bus (in dat laatste geval vertrek je al de avond van de 20e).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk idd bij Ryanair. soms goede aanbiedingen. Als je dan op Stansted land kun je met de bus van Terravision naar Liverpool Street Station. Dit kun je al via internet boeken en kost 9 euro (retourtje)
Wij zijn in juni met Ryanair en Terravision voor 47 euri heen en terug, eindhoven-londen

Toegevoegd na 50 seconden:
wel allen handbagage. Koffer inchecken kost extra
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hang er vanaf waar je woont in NL, ivm bijkomende reiskosten naar vliegveld, opstapplaats Eurolinesbus etc.

Bovendien vraag je een retourtje, maar soms kan heen- en terugreis met verschillende vervoerders goedkoper zijn.

Als je maar 1 dag in London bent en maximaal de dag wilt benutten, is de Eurolines-nachtbus een goede EN goedkope oplossing, en waarschijnlijk ook meteen de goedkoopste als je in de buurt van een opstapplaats woont.