Waar kun je in Venlo -of in de buurt- goedkoop een nachtje overnachten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Antwoorden (6)

Als je lid wordt van vrienden op de fiets, a 8 euro per jaar, kan je overnachten voor 19 euro. Adressen zijn niet op internet, maar alleen in een aan te schaffen boekje te bekomen, Mogelijk is er iemand op GV al lid, en kan het even opzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Venlo grenst tegen Duitsland aan en in Duitsland zijn de hotels goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rondom Venlo zijn genoeg bed en breakfast-gelegenheden te vinden. Daar is het natuurlijk even shoppen om te kijken welke het goedkoopst is.

http://bedandbreakfast.bbnl.nl/uptodate/Venlo/
12 jaar geleden
In Reuver zit vakantiepark de lommerbergen, wellicht heb je dit al gezien, maar voldoet de prijs niet aan je budget/wat je wilt uitgeven. In Belfeld zit een camping genaamd "De Eekhoorn" misschien kun je hier iets vinden wat aan je eisen voldoet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 en groetjes van dreamqueen
wat ik wil eens gedaan heb is in een trekkers hut slapen , ook goedkoop en bedden zijn goed , alleen zelf voor je eten zorgen , erzit meestal wel verwarming in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht de lommerbergen in Reuver je niet bevallen,kun je doorrijden de bocht mee en met het veer naar Kessel a.d Maas waar particulieren slaapplaatsen verhuren. In de dorpskern van Beesel zit een goede B&B niet duur en goed verzorgd. Mocht je luxe willen doen neem dan het Wilhelmina hotel t.o het station in Venlo. Veel fun met shoppen!