hoelang ben je bezig met het bezichtigen van de toren van pisa?

Ik moet een soort spreukbeurt houden en ik hou het over de toren van pisa, ik ben een touroperator en moet een rondleiding dus geven, en daarvoor neem ik dus die mensen even in een apart zaaltje en vertel al vast iets over dus de toren van pisa maar nou moet ik dus ook wat vertellen over de tijdsduur van de rondleiding en ik heb overal lopen zoeken maar ik kan het echt nergens vinden weten jullie misschien hoelang je daar ongeveer over doet? Bedankt alvast ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk idee! En succes met de SPREEKbeurt (spreukbeurten ken ik niet, toverspreuken wel, maar misschien betover jij je publiek met je praatje :) )

Het beste antwoord

Op de officiële website van de scheve toren staat dat dat ca. 30 minuten duurt.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, oke ik had veel langer verwacht haha maar heel erg bedankt!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is ook maar een klein torentje ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is ook zo,

Andere antwoorden (1)

De toren zelf, kwart/half uurtje.
De rest eromheen (winkeltjes en geloof ook nog een ander speciaal gebouw) Tijd naar wens, ik gok alles bij elkaar een uur.