Is Villa Valentina een villa voor jongeren?

Wij willen met een vrienden een villa boeken. Funvillas is volgens vele mensen niet 100% betrouwbaar. Wij willen Villa Valentina op http://www.costacabana.nl/ voor een week huren.

Heeft iemand hier ervaringen mee?
Is het betrouwbaar?
Is het wat voor jongeren?
Hoe is het te regelen met de vlucht?
Hoeveel geld kostte het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Ja zoals vermeld op de site:

De volgende bijzondere condities gelden voor dit vakantiehuis:

Deze villa is beschikbaar voor groepen jongeren (< 25 jaar). Voor groepen jongeren geldt een borg van 150,00 euro per persoon en het huren van bedlinnen (15,00 euro per persoon) is verplicht.

Je kan een vlucht boeken naar Girona, Ryan Air vliegt hier ook op. Vandaar uit kun je bus nemen naar Lloret de Mar
zie: http://www.girona-tourist-guide.com/en/airport/girona-airport-bus.html

Of het betrouwbaar is weet ik niet, ik heb geen berichten over kunnen vinden, wel dat je goed de betalings- en overige voorwaarden moet lezen.