Weet iemand een leuke bar in Barcelona waar we de wedstrijd Barcelona tegen Real Madrid kunnen kijken a.s. donderdag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is geen antwoord op uw vraag, maar de wedstrijd Barcelona - Real Madrid zal a.s. Woensdag plaats vinden. Bronnen:
- http://www.voetbalzone.nl/wedstrijd.asp?uid=1240920

Antwoorden (2)

Loop gewoon de Ramblas even af, in de zijstraatjes zijn verschillende (sport) café's te vinden.
Daar hebben wij een jaar of vier geleden ook de Champions League wedstrijd van Barcelona bekeken.
(het viel me wel op dat er toen helemaal niet veel Spanjaarden meekeken, 't zat er wel vol toeristen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Barceloneta kan je kijken bij Can Canassa, dat is aan Plaza de Barceloneta. Ze hebben ook een terras en vaak een televisie buiten als het weer het toelaat. Verder binnen groot scherm. En goeie tapas.