Waar kun je een goedkoop retourtje naar londen kopen om of één nachtje te blijven of gewoon een dagje te gaan. En kun je goed en goedkoop overnachten?

Wij willen met vriendinnen een dagje Londen gaan doen, maar we moeten dan wel op en neer. Maar we willen niet teveel geld uitgeven (kunnen we in Londen ook nog wat shoppen)...
Heeft iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2K

Het beste antwoord

Kijk even op deze site. Daar staan heel veel leuke aanbiedingen op en ook diverse aanbiedingen met een goedkope hotelovernachting erbij. Alvast veel plezier in Londen. :)Londen, of London op z’n Engels, is de trotse hoofdstad van Groot-Brittannië. Tijdens deze reis varen we met de Stena Line van Hoek van Holland naar Harwich. Vervolgens rijden we met de bus verder voor een bezoek aan Londen. U maakt kennis met deze schitterende stad vol traditie en herinneringen aan een roemrijk verleden. De typisch zwarte taxi’s en de bobby’s bepalen het gezellige stadsbeeld. Bekijk Londen vanuit de Londen Eye, ga varen op de Theems of zet uw horloge gelijk met de Big Ben.

Londen is ook een uitstekende plek om een dagje lekker te winkelen, want de Engelse hoofdstad kent genoeg leuke boekenwinkels, muziekstores en hippe boetiekjes. Oxford Street is de grootste winkelstraat van Europa en Bond Street is een 'designer label'-paradijs. De straatmarkten in Camden, op Portobello Road en Brick Lane bieden van alles voor mensen die van vintage houden. In januari houdt warenhuis Harrods haar grote winteruitverkoop. Kortom; London is the place to be!

Er zijn diverse opstapmogelijkheden bij deze reis:
> Touringcar, maak gebruik van de door ons aangeboden opstapplaatsen
> Eigen vervoer, u kunt zeer eenvoudig met eigen vervoer naar Hoek van Holland komen
> Trein, deze komen aan bij het terminal gebouw op het station Hoek van Holland Haven

Met de trein:
Bij ons boekt u nu zeer voordelig uw retourticket voor de treinreis naar Hoek van Holland.
Voor slechts € 24,00 per persoon. Geldig vanaf alle treinstations in Nederland!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Die excursiebusbedrijven zijn meestal goedkoop. Nadeel is wel dat ze je via lange omwegen, opstapplaatsen en overstapplaatsen en wegrestaurants waar ze dikke commissie van krijgen je naar de bestemming brengen en dat kost (te) veel tijd.
Vliegen met een prijsbreker is meestal spotgoedkoop. Als je met meerdere mensen gaat is het qua overnachting veel goedkoper om een appartementhotel te nemen. Een appartement voor 4 personen is veel goedkoper dan twee hotelkamers van 2 personen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met vliegtuigen heb je dat je al optijd moet inchecken etc. Het is dan handiger om te kiezen voor een overnachting in een hotel in engeland. Je kunt de goedkoopste tickets zoeken op http://cheaptickets.nl

Ook kun je er een weekendje uit van maken door met een mini-cruise mee te gaan. De minicruises zijn regelmatig in de aanbieding en kun je op de vaar/slaapkosten na zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Je kunt het bijvoorbeeld goedkoper houden door je eigen eten en drinken mee te nemen voor de overtocht. http://www.stenaline.nl/ferry/londen/
Zo bespaar je kosten op het ontbijt en heb je weer meer geld om te shoppen in Londen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hou www.groupon.nl even in de gaten. vorige week stond er toevallig een weekendje londen op incl ontbijt voor 50 euro per persoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Ryan Air kun je zeer lage vliegprijzen vinden. Ben 2 jaar terug voor € 30,00 naar Londen Stansted gevlogen. Je zult dan de trein (bus is ook mogelijk) naar Londen moeten nemen (ca. 45 minuten)/Je komt dan midden in het centrum aan (Liverpool Street waar je vandaar makkelijk de metro kan nemen). Als je een hotel (via booking) zoekt dan vind je er meestal wel een voor een redelijke prijs. Met de metro is eea makkelijk te bereiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een dagje London is inderdaad het best te doen met het vliegtuig. 's Morgens vroeg heen en zo laat mogelijk terug. Wat ik vaak doe is 1 nachtje in een youth hostel (jeugdherberg) verblijven. De goedkoopste manier om in London te overnachten (bijv. St Christopher's Inn Oase kostte mij afgelopen november maar €68 euro voor 3 nachten -inclusief ontbijt- en lag vlakbij London Bridge underground). Dan heb je nog meer aan je dag, want hou er rekening mee dat je erg strenge controles hebt bij de douane, waardoor je echt op tijd op het vliegveld moet zijn. Dus check vooral op diverse websites voor goedkope vluchten en voor hostels (www.hostelworld.com is een hele goede). Maar vooral heel veel plezier in London; het is een prachtige stad.
12 jaar geleden
je kunt ff kijken op vakantieveiling.nl of marktplaats