Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Jaarkaarten disneyland Parijs?

Ik wil naar disney met mijn vrouw en dochter en schoonzoon.
Ik heb gelezen om een jaarkaart te verkrijgen heb je iemand nodig die meegaat en ook een jaarkaart heeft.Heeft iemand concrete gegevens hierover.Ik heb internet al afgestruind,maar geen resultaat in nederland.Franse taal ben ik niet machtig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
830

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Staat nergens dat je geintroduceerd moet worden:

Bij de ingang van beide parken kan de pas al aan de kassa worden gekocht. De nieuwe pashouder betaald dan het volledige bedrag en krijgt een tijdelijke pas mee. Hiermee gaat de pashouder naar binnen en moet dan op dezelfde dag naar het Bureau Passeport Annuel. In het Disneyland Park ligt dit bureau rechts van Central Plaza, naast de ingang van Discoveryland. Bij de Studios ligt dit bureau buiten het park, aan de linkerkant van de kassa’s. De pashouder kan daar zijn inschrijving voltooien. De definitieve jaarkaart wordt gedrukt en er wordt een pasfoto gemaakt.
Via de tweede mogelijkheid koopt de toekomstige pashouder eerst een dagkaart aan de kassa van één van de parken. Vervolgens gaat de pashouder naar het Bureau Pasesport Annuel en schaft hier zijn jaarkaart aan. De prijs van de dagkaart wordt dan van de totale prijs afgetrokken. Dit is alleen geldig op een dagkaart waar een prijs op staat vermeld. Meerdaagse tickets kunnen hier niet voor worden gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding