In het park zelf is er geen draadloze internetverbinding. Een mobiel signaal (3G) kun je wel ontvangen.
In Disney Village heeft McDonald's gratis Wifi in het restaurant.
Bij Starbucks kun je tegen betaling gebruik maken van het Wifi netwerk.

In de Disney Hotels kun je in de bar tegen betaling gebruik maken van Wifi. Sommige kamers in sommige hotels hebben ook wifi.
Zie:
http://www.disneylandparijsmagie.net/internetverbinding.48.html#Internetverbinding
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed hoor.+ Maar dat je dat allemaal wilt........als je op vakantie bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wifi kan handig zijn als je een rondreis maakt (op je zelf, zonder touroperator). Dan kun je ter plekke makkelijker je plannen omgooien, je kunt makkelijker hotels reserveren (per mail is toch makkelijker als per telefoon, zeker in sommige landen (Thailand bijvoorbeeld), waar hun engels niet altijd makkelijk te verstaan is (Thenglish noemden we het). Maar ik zou in Disney land nu niet direct de behoefte voelen mijn laptop mee te nemen.