Waarom ticket duurder bij het boeken voor meer personen bij Wizz Air?

Ik probeer tickets te boeken voor 4 personen, echter is een ticket voor 1 persoon 30 pp en bij tegelijk boeken 40pp.
Is dit een truckje van wizz air i.v.m. de kortingspas die ze hebben?

http://wizzair.com/nl-NL/travel_services/Wizz_Xclusive_Club

Ik zou apart kunnen boeken maar ben bang dat de vlucht dan ineens vol zit o.i.d..

Toegevoegd na 41 seconden:
Wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K

Antwoorden (2)

De Wizz Discount Club -tarieven zijn alleen van toepassing op meereizende passagiers als een Clublid deel uitmaakt van de reservering en als de reservering voor maximaal 10 passagiers is (inclusief het Clublid en kinderen maar met uitzondering van baby's). Als het Clublid geen deel uitmaakt van dezelfde reservering, zijn de kortingen niet beschikbaar voor de andere passagiers. Het aantal stoelen met de aangegeven Wizz Discount Club -prijs is afhankelijk van beschikbaarheid.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die vlucht zal echt niet ineens vol zitten. Apart boeken lijkt mij niet zinvol, gezien de bijkomende kosten. (creditcard kosten en boekingsfee)

Hoe werkt het. Wizz heeft 10 tickets beschikbaar voor €19.95, daarna 15 voor 24.95 en daarna 30 voor €29.95 enz. Op het moment dat er 24 tickets zijn verkocht en je boekt 1 ticket dan krijg je dat ene ticket van 24.95. Boek je echter 4 tickets dan krijg je alle tickets voor het volgende tarief namelijk €29.95.

Voor mijn gevoel onrechtvaardig, maar een algemeen gebruik in de hele luchtvaartwereld.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je voor 4 wilt boeken en je denkt in de toekomst vaker met Wizz Air te vliegen dan zou ik zeker lid worden van hun loyalty programma