hoe kom ik het beste en goedkoopste van bremen airport naar het centrum? (kerstmarkt)

Ik wil vanaf luchthaven in bremen naar het centrum. Ik ga met een bus van Groningen centraal naar de luchthaven en wil vanaf daar naar het centrum om naar de kerstmarkt te gaan. Wat kan ik het beste nemen zonder al te veel gedoe? Hoeveel kost een enkeltje naar het centrum met de bus of metro? Bvd

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie
1.8K

Antwoorden (2)

Op http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query2.exe/nn kun je het vertrek punt invullen dus bremen vliegveld en dan naar het hauptbahnof wat altijd in het centrum ligt dan krijg je de prijs ook er bij! Als je een specifieke straat hebt waar je vanaf het vliegveld naar toe wilt kun je dat ook invullen!
Er zijn ook dagkaartjes te koop voor de s-bahn/metro dan kun je de hele dag gebruik er van maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je reist van de City Airport, Flughafenallee Bremen naar Rathaus, Am Markt.

Er zijn vier manieren
Je kunt de tram nemen Lijn 6
Of de Bus Lijn 52
Of een Taxi ongeveer 10 euro
Of lopen iets meer dan 3 km
Je kunt in de tram of bus betalen of bij de halte. Er is een betaalmachine bij de halte en in de bus of tram die euro munten accepteert. Vorig jaar kostte een dagkaartje kaartje 2,40 euro.

Vertrektijden iedere 5 á 6 minuten in de drukke tijden, later op de avond ongeveer om de 20 minuten.

Toegevoegd na 1 minuut:
De kerstmarkt is rond het stadhuis in Bremen en staat bekend om de maritieme kerstmarkt.

Toegevoegd na 16 minuten:
Misschien dat een enkeltje € 2,25 kost en een dagkaartje nu € 2,90.